מתח והיערכות בישראל לקראת מתקפה איראנית פתאומית

    קובי פינקלר No Comments on מתח והיערכות בישראל לקראת מתקפה איראנית פתאומית

    דריכות לקראת תגובה צפויה מצד איראן, לאחר התקיפה המוצלחת המיוחסת לישראל, בה חוסל מפקד כוח קודס בלבנון ובסוריה – מוחמד רזא זאהדי. צה"ל הכריז השהיית יציאות זמנית של היחידות הלוחמות ובמערכת הביטחון החלו הבוקר לשבש אותות GPS במרכז הארץ, כאשר בצפון האותות משובשים כבר מתחילת המלחמה

    צילום: דובר צה"ל
    21:56
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on אזהרה למשקיעים בבסדנו: רשות ניירות ערך בהודעה חריגה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוננות שיא בצה"ל: שלושה ימים לאחר החיסול הדרמטי בדמשק, בו נהרג מפקד כוח קודס האיראני מוחמד רזא זאהדי, בישראל נערכים לתגובה איראנית ולהסלמה כוללת באזור הצפון.

    ‏מערכת הביטחון החלה הבוקר לשבש GPS גם במרכז הארץ. במטרה לפגוע ביכולות של איומים מונחי מיקום כדוגמת כטב"מים טילים וטילי שיוט להתביית.

    בעקבות כך, מדוברות משרד התחבורה נמסר לתשומת לב הנוסעים: "בשל שיבושי מיקום (gps) בתל אביב, המידע על תחבורה ציבורית בזמן אמת, ביישומונים ובשילוט האלקטרוני בתחנות האוטובוס והרכבת, אינו זמין ואינו מהימן".

    גם בצה"ל נערכים להסלמה; דובר צה"ל הודיע הבוקר כי בהתאם להערכת המצב בצה״ל הוחלט על השהיית יציאות זמנית של היחידות הלוחמות. לדבריו: "צה״ל נמצא במלחמה וסוגיית פריסת הכוחות נבחנת כל העת בהתאם לצורך".

    ובתוך כך, צה״ל תקף יעדי טרור בשטח לבנון במהלך הלילה: במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו עמדות תצפית של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב אלחיאם ותשתית טרור של הארגון במרחב כפר כילא. צפו

    play-sharp-fill

    כזכור, הבוקר התראיין השר וסרלאוף ב'מהדורת סוף השבוע' עם יענקל'ה פרידמן ואיתי גדסי והודה כי ישראל עומדת מאחורי החיסול הדרמטי בדמשק: "הורדנו להם את השגריר שלהם", אמר.

    מוקדם יותר, בתחילת המהדורה, דיווחנו כי: "אם יהיה שיגור ישיר מאיראן זה ישנה לגמרי את הסיפור, אבל אם יהיו שיגורים רק דרך הפרוקסי – זה אותו סרט שאנחנו כבר נמצאים בו. מתחילת המלחמה היו מעל אלף שיגורי כטב"מים לישראל".

    באתר החדשות וואלה דווח אמש כי בעקבות המתיחות הביטחונית כמה רשויות בגוש דן שוקלות לפתוח את המקלטים הציבוריים, ראשון לציון ובת ים כבר פתחו.

    נזכיר כי מחר הוא יום ירושלים האיראני וגם יום שישי האחרון של הרמדאן והדריכות במערכת הביטחון – בשיאה.



    0 תגובות